Naaldwijk
Teamleider huuradministratie en -incasso
Bij Arcade zetten we ons dagelijks in om mensen een betaalbaar, fijn en veilig thuis te bieden. Kom jij het verschil maken?
13.03.2025
- HBO
- 2-5 jaar
- Vast
Arcade
Functieomschrijving
Heb jij een visie op het beperken van huurachterstanden bij doelgroepen met verschillende achtergronden en culturen? Ben jij een ervaren teamleider met een coachende aanpak en de drive om samen met maatschappelijke partners en collega’s het verschil te maken? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Wat je doet
Je geeft leiding aan de afdeling huuradministratie en incasso. Dit team bestaat uit drie toegewijde medewerkers. Je coacht, inspireert en motiveert je team om het beste uit zichzelf te halen. Daarin voer je de HR-cyclus uit. Medewerkers uit jouw team krijgen soms te maken met emoties van huurders, bijvoorbeeld bij betaalachterstanden. Ze kunnen altijd bij je terecht voor inhoudelijke vragen en procesondersteuning of gewoon voor een luisterend oor. Samen met onze andere teamleiders, zorg je voor samenhang tussen de teams, zodat iedereen werkt aan de maatschappelijke en organisatie doelstellingen.
Verder:
Als teamleider heb je een afwissende en veelzijdige functie waarin jij écht het verschil maakt.
Wat je krijgt
Een bruto maandsalaris tussen de € 4.543,- en € 6.493,- op basis van een 36-urige werkweek, de cao Woondiensten (schaal K), 8% vakantiegeld en een eindejaarsuitkering. Inschaling is afhankelijk van opleiding en werkervaring. Daarnaast profiteer je van een aantrekkelijke pensioenregeling (wij betalen 2/3e van de premie), ruim 5 weken vakantie (189,8 uur per jaar bij 36 uur werken), een individueel keuzebudget, thuiswerk- en reiskostenvergoeding of mobiliteitsvergoeding, een laptop, een mobiele telefoon en fruit op het werk. Met het persoonlijk loopbaanontwikkelingsbudget bieden we je de ruimte om te blijven ontwikkelen.
En misschien nog wel belangrijker: we bieden je een werkomgeving waar je je thuis voelt! Met een mooie werkplek en lichte, open ruimtes. En een informele cultuur, een fijne werksfeer, korte lijnen en collega’s op wie je kunt bouwen en vertrouwen. We waarderen je inzet en ambitie. Daarom vinden we het fijn dat je bij je team betrokken blijft. Je kunt tot 35% van je uren thuis werken. Ook organiseert onze actieve personeelsvereniging regelmatig leuke activiteiten.
Wat je doet
Je geeft leiding aan de afdeling huuradministratie en incasso. Dit team bestaat uit drie toegewijde medewerkers. Je coacht, inspireert en motiveert je team om het beste uit zichzelf te halen. Daarin voer je de HR-cyclus uit. Medewerkers uit jouw team krijgen soms te maken met emoties van huurders, bijvoorbeeld bij betaalachterstanden. Ze kunnen altijd bij je terecht voor inhoudelijke vragen en procesondersteuning of gewoon voor een luisterend oor. Samen met onze andere teamleiders, zorg je voor samenhang tussen de teams, zodat iedereen werkt aan de maatschappelijke en organisatie doelstellingen.
Verder:
- Bied je duidelijke kaders waarbinnen je team zelfstandig kan opereren.
- Stuur je op een kwalitatief goede dienstverlening.
- Zorg je voor een praktisch jaarplan, bewaakt de doelen en budgetten en je houdt managementinformatie actueel.
- Analyseer je de inkomsten uit huur en weet deze te vertalen in concrete verbeterplannen.
- Werk je aan het continu verbeteren en bewaken van processen en het gebruik van systemen; je volgt de ontwikkelingen op dit gebied op de voet.
- Werk je binnen het team mee aan complexe dossiers.
- Zorg je met elkaar dat huurachterstanden, deurwaarderstrajecten en ontruimingen worden beperkt.
Als teamleider heb je een afwissende en veelzijdige functie waarin jij écht het verschil maakt.
Wat je krijgt
Een bruto maandsalaris tussen de € 4.543,- en € 6.493,- op basis van een 36-urige werkweek, de cao Woondiensten (schaal K), 8% vakantiegeld en een eindejaarsuitkering. Inschaling is afhankelijk van opleiding en werkervaring. Daarnaast profiteer je van een aantrekkelijke pensioenregeling (wij betalen 2/3e van de premie), ruim 5 weken vakantie (189,8 uur per jaar bij 36 uur werken), een individueel keuzebudget, thuiswerk- en reiskostenvergoeding of mobiliteitsvergoeding, een laptop, een mobiele telefoon en fruit op het werk. Met het persoonlijk loopbaanontwikkelingsbudget bieden we je de ruimte om te blijven ontwikkelen.
En misschien nog wel belangrijker: we bieden je een werkomgeving waar je je thuis voelt! Met een mooie werkplek en lichte, open ruimtes. En een informele cultuur, een fijne werksfeer, korte lijnen en collega’s op wie je kunt bouwen en vertrouwen. We waarderen je inzet en ambitie. Daarom vinden we het fijn dat je bij je team betrokken blijft. Je kunt tot 35% van je uren thuis werken. Ook organiseert onze actieve personeelsvereniging regelmatig leuke activiteiten.
Functie-eisen
Wat jij in huis hebt
Je hebt een hbo-werk- en -denkniveau en minimaal drie jaar ervaring in een leidinggevende functie. Je hebt kennis van en ervaring met de processen binnen huurincasso. Je communiceert open en duidelijk en weet mensen te motiveren. Verder:
Jouw team
Samen met jouw collega’s vorm je een hecht team. We werken zelfstandig, maar staan altijd voor elkaar klaar en blijven betrokken. De werksfeer? Die is open: we lopen makkelijk bij elkaar binnen en helpen elkaar graag. Je hebt veel contact met collega’s uit andere teams zoals sociaal beheer, verhuur, financiën, met de andere teamleiders en MT-leden. Regelmatig hebben we een teamoverleg en we vinden het leuk om aan te sluiten bij de Arcade-uitjes!
Werken bij Arcade
Bij Arcade zetten we ons dagelijks in om mensen een betaalbaar, fijn en veilig thuis te bieden. Als grootste verhuurder in Westland en met bezit in Den Haag, dragen we actief bij aan leefbare buurten. Naast het beheer van onze ruim 10.300 woningen, investeren we in duurzaamheid en nieuwbouw om het tekort aan betaalbare woningen te verkleinen.
Kom je bij ons werken, dan word je onderdeel van een gevarieerd en betrokken team met bijna 80 collega’s. Met elkaar gaan we voor hetzelfde doel. En dat doen we op een typische Arcade-manier: vol ambitie en lef, een tikkeltje eigenwijs en met veel aandacht voor het duurzaam huisvesten van onze huurders en woningzoekenden in leefbare buurten en wijken.
Reageer direct
Word je enthousiast over deze functie? Vul dan het sollicitatieformulier in op de website. Voordat je bij ons aan de slag kunt, vragen we je om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) te overleggen.
Meer info
Heb je nog vragen? Bel gerust met Sabine Smits Schouten, manager wonen, of met Annemiek van Hasenbroek, hr-adviseur, via (0174) 28 23 00.
Je hebt een hbo-werk- en -denkniveau en minimaal drie jaar ervaring in een leidinggevende functie. Je hebt kennis van en ervaring met de processen binnen huurincasso. Je communiceert open en duidelijk en weet mensen te motiveren. Verder:
- Ben je cijfermatig en analytisch.
- Heb je relevante kennis van en inzicht in wet- en regelgeving, met name huurrecht en huurtoeslag.
- Beschik je over organisatorische vaardigheden om teamdoelen te bereiken.
- Zijn je sociale vaardigheden en empathie goed ontwikkeld.
- Heb je uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.
- Heb je goede kennis van automatiseringsprogramma’s (Excel, Word, Tobias 365).
Jouw team
Samen met jouw collega’s vorm je een hecht team. We werken zelfstandig, maar staan altijd voor elkaar klaar en blijven betrokken. De werksfeer? Die is open: we lopen makkelijk bij elkaar binnen en helpen elkaar graag. Je hebt veel contact met collega’s uit andere teams zoals sociaal beheer, verhuur, financiën, met de andere teamleiders en MT-leden. Regelmatig hebben we een teamoverleg en we vinden het leuk om aan te sluiten bij de Arcade-uitjes!
Werken bij Arcade
Bij Arcade zetten we ons dagelijks in om mensen een betaalbaar, fijn en veilig thuis te bieden. Als grootste verhuurder in Westland en met bezit in Den Haag, dragen we actief bij aan leefbare buurten. Naast het beheer van onze ruim 10.300 woningen, investeren we in duurzaamheid en nieuwbouw om het tekort aan betaalbare woningen te verkleinen.
Kom je bij ons werken, dan word je onderdeel van een gevarieerd en betrokken team met bijna 80 collega’s. Met elkaar gaan we voor hetzelfde doel. En dat doen we op een typische Arcade-manier: vol ambitie en lef, een tikkeltje eigenwijs en met veel aandacht voor het duurzaam huisvesten van onze huurders en woningzoekenden in leefbare buurten en wijken.
Reageer direct
Word je enthousiast over deze functie? Vul dan het sollicitatieformulier in op de website. Voordat je bij ons aan de slag kunt, vragen we je om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) te overleggen.
Meer info
Heb je nog vragen? Bel gerust met Sabine Smits Schouten, manager wonen, of met Annemiek van Hasenbroek, hr-adviseur, via (0174) 28 23 00.
Salaris (Min-Max)
5000+
Gewenste uren (Min-Max)
36-40
