Leiden
Teamleider Ontwikkeling
Heb jij het in je om onze vastgoedprojecten te realiseren, de koers te bepalen en je team te laten groeien? Reageer dan nu!
30.05.2025
- HBO
- WO
- 5-10 jaar
- 10-15 jaar
- > 15 jaar
- Vast
De Sleutels via ADJ
Functieomschrijving
Voor Woningcorporatie De Sleutels is ADJ op zoek naar een ondernemende en verbindende teamleider Ontwikkeling. De Sleutels werkt aan een goed thuis in Leiden en Voorschoten. Wil jij hieraan bijdragen en werken in een modern kantoor op een steenworp afstand van Leiden station? Heb jij inhoudelijke expertise op gebied van gebiedsontwikkeling en (financieel) vastgoed? Heb jij het in je om onze vastgoedprojecten te realiseren, de koers te bepalen en je team te laten groeien? Reageer dan nu!
Functieomschrijving
Samen met je team draag je bij aan het realiseren van een duurzame en toekomstbestendige woningen in Leiden en Voorschoten. Jij bent verantwoordelijk voor de initiatie en realisatie van nieuwe vastgoedprojecten in lijn met de portefeuillestrategie van De Sleutels. Je bent een verbindende coach die medewerkers motiveert om eigenaarschap te nemen en zelfstandig te werken. Je draagt actief bij aan een gezond werkklimaat en duurzame inzetbaarheid.
Je belangrijkste taken:
Functieomschrijving
Samen met je team draag je bij aan het realiseren van een duurzame en toekomstbestendige woningen in Leiden en Voorschoten. Jij bent verantwoordelijk voor de initiatie en realisatie van nieuwe vastgoedprojecten in lijn met de portefeuillestrategie van De Sleutels. Je bent een verbindende coach die medewerkers motiveert om eigenaarschap te nemen en zelfstandig te werken. Je draagt actief bij aan een gezond werkklimaat en duurzame inzetbaarheid.
Je belangrijkste taken:
- Je zet vastgoedstrategie om in beleid en zorgt voor goede samenwerking met externe partijen zoals gemeenten, adviseurs en bewonersorganisaties. Hiernaast zorg je voor goede kwaliteitsbewaking en stimuleert continue procesverbetering, binnen het team én met andere afdelingen.
- Je realiseert en stimuleert een optimaal werkklimaat en persoonlijke ontwikkeling in het team (coaching) en stuurt aan op samenwerking met teams binnen de organisatie en externe stakeholders om organisatiedoelstellingen te behalen.
- Je levert een tactische bijdrage aan de ontwikkeling van het integrale projectontwikkelingsbeleid.
- Je acquireert en initieert vastgoedprojecten en geeft procesmatig en financieel sturing aan projecten individueel en de projectenportefeuille als geheel.
- Je draagt met je team zorg voor haalbare projecten en zorgt voor bestuurlijke en externe afstemming.
Functie-eisen
Wat breng je mee?
Je hebt ruime ervaring binnen financiële vastgoedontwikkeling en projectrisico’s. Hiernaast is het essentieel dat je ervaring met (sloop)nieuwbouw, renovatie en participatie meebrengt. Je bent een ondernemende en verbindende leider met een scherp oog voor resultaat én voor je mensen. Je weet wanneer je strategisch moet denken, en wanneer het tijd is om hands-on bij te sturen. Je hebt visie op vastgoedontwikkeling en tegelijkertijd oog voor processen, cultuur en mensen.
Verder beschik je over:
Organisatie
De Sleutels werkt aan een goed thuis in Leiden en Voorschoten. Voor de klanten, voor de relaties én voor de medewerkers. De Sleutels is een woningbouwvereniging met ruim 8.000 woningen. Al sinds 1912 bouwt, verhuurt en beheert De Sleutels sociale huurwoningen. Met zo’n 100 medewerkers wordt elke dag gewerkt voor de mensen die in de woningen wonen of willen wonen. Werken bij De Sleutels betekent werken in een groeiende organisatie met stevige ambities.
Afdeling
De afdeling Vastgoed & Ontwikkeling bestaat uit 3 teams te weten: Dagelijks Onderhoud, Vastgoedkwaliteit (o.a. planmatig onderhoud) en Ontwikkeling. De 3 (nieuwe) teamleiders van deze teams vormen samen met de afdelingsmanager het MT van de afdeling. Het team Ontwikkeling bestaat uit circa 10 - 15 professionals.
Arbeidsvoorwaarden
De Sleutels biedt een contract voor 1 jaar met de intentie om het contract om te zetten naar onbepaalde tijd. Het betreft hier in beginsel een fulltime functie. De Sleutels biedt verder:
Procedure
Bij de werving en selectie laat De Sleutels zich bijstaan door het bureau ADJ. Een assessment, een screening (met referenties) en een diplomacheck maken deel uit van deze procedure. Bij indiensttreding vraagt De Sleutels een VOG aan. Solliciteren kan via het sollicitatieformulier op de website.
De Sleutels en ADJ geloven in de kracht van verschillende achtergronden en perspectieven. Daarom nodigen wij kandidaten die hieraan een bijdrage leveren van harte uit te reageren. Jouw reactie, voorzien van motivatiebrief en CV, zien wij graag zo spoedig mogelijk doch uiterlijk donderdag 19 juni tegemoet.
Contactpersoon
Ronald Gaartman | E-mailadres: ronald@adj.nl | Telefoonnummer: 06-22233604.
Je hebt ruime ervaring binnen financiële vastgoedontwikkeling en projectrisico’s. Hiernaast is het essentieel dat je ervaring met (sloop)nieuwbouw, renovatie en participatie meebrengt. Je bent een ondernemende en verbindende leider met een scherp oog voor resultaat én voor je mensen. Je weet wanneer je strategisch moet denken, en wanneer het tijd is om hands-on bij te sturen. Je hebt visie op vastgoedontwikkeling en tegelijkertijd oog voor processen, cultuur en mensen.
Verder beschik je over:
- Hbo+/wo- werk- en -denkniveau.
- Minimaal 5 jaar relevante werkervaring in projectontwikkeling, bij voorkeur binnen de volkshuisvesting of woningcorporatiesector.
- Leidinggevende ervaring in een relevante functie.
- Kennis van vastgoedontwikkeling, vastgoedfinanciën, wet- en regelgeving en risicomanagement.
- Organisatorisch inzicht, innovatief vermogen en ervaring met project- en procesmanagement.
- Ervaring met stakeholdermanagement (gemeenten, bewonersorganisaties, ketenpartners).
- Goede beheersing van geautomatiseerde systemen (o.a. MS Office en branche specifieke software).
Organisatie
De Sleutels werkt aan een goed thuis in Leiden en Voorschoten. Voor de klanten, voor de relaties én voor de medewerkers. De Sleutels is een woningbouwvereniging met ruim 8.000 woningen. Al sinds 1912 bouwt, verhuurt en beheert De Sleutels sociale huurwoningen. Met zo’n 100 medewerkers wordt elke dag gewerkt voor de mensen die in de woningen wonen of willen wonen. Werken bij De Sleutels betekent werken in een groeiende organisatie met stevige ambities.
Afdeling
De afdeling Vastgoed & Ontwikkeling bestaat uit 3 teams te weten: Dagelijks Onderhoud, Vastgoedkwaliteit (o.a. planmatig onderhoud) en Ontwikkeling. De 3 (nieuwe) teamleiders van deze teams vormen samen met de afdelingsmanager het MT van de afdeling. Het team Ontwikkeling bestaat uit circa 10 - 15 professionals.
Arbeidsvoorwaarden
De Sleutels biedt een contract voor 1 jaar met de intentie om het contract om te zetten naar onbepaalde tijd. Het betreft hier in beginsel een fulltime functie. De Sleutels biedt verder:
- Werken in een maatschappelijke organisatie waar je écht verschil maakt in Leiden en Voorschoten.
- Een salaris in schaal M van de CAO Woondiensten, met een maximum van € 8.301,- bruto per maand bij een 36-urige werkweek.
- 8% vakantiegeld én een mooie pensioenregeling volgens de CAO Woondiensten.
- Een fijne werkplek in het frisse en moderne kantoor, op een steenworp afstand van Leiden station. Je hebt de mogelijkheid om hybride te werken, en krijgt een laptop en mobiele telefoon.
- Leuke extra’s zoals een vitaliteitsbudget, de mogelijkheid om je functiegericht verder te ontwikkelen én een ruim persoonlijk opleidingsbudget.
- Een team met een informele sfeer dat voor elkaar klaarstaat en vooruit wil.
Procedure
Bij de werving en selectie laat De Sleutels zich bijstaan door het bureau ADJ. Een assessment, een screening (met referenties) en een diplomacheck maken deel uit van deze procedure. Bij indiensttreding vraagt De Sleutels een VOG aan. Solliciteren kan via het sollicitatieformulier op de website.
De Sleutels en ADJ geloven in de kracht van verschillende achtergronden en perspectieven. Daarom nodigen wij kandidaten die hieraan een bijdrage leveren van harte uit te reageren. Jouw reactie, voorzien van motivatiebrief en CV, zien wij graag zo spoedig mogelijk doch uiterlijk donderdag 19 juni tegemoet.
Contactpersoon
Ronald Gaartman | E-mailadres: ronald@adj.nl | Telefoonnummer: 06-22233604.
Salaris (Min-Max)
5000+
Gewenste uren (Min-Max)
36-40
