Manager Operations
- HBO
- 5-10 jaar
- Vast
Functieomschrijving
Wij zoeken een enthousiaste en gedreven Manager Operations die graag de handen uit de mouwen steekt en niet werkt vanuit een ivoren toren. In deze rol ondersteun en ontlast je de directie op alle mogelijke niet-adviesvlakken en zorg je ervoor dat zij zich volledig kunnen richten op hun adviestaken. Je hebt veel extern contact en bent regelmatig betrokken bij algemeen overleg, waarbij je vergaderingen voorzit. Het is een veelzijdige functie in een kleine organisatie met de expertise en kwaliteit van een grote speler. Onze consultants bieden op hoog niveau advies aan cliënten en werken nauw samen met o.a. advocaten, wat zorgt voor een dynamische en uitdagende werkomgeving.
Als Manager Operations ben je een echte meewerkend voorman en hebt de poten in de modder. Je coördineert en beheert diverse bedrijfsportefeuilles, zoals Financiën, Compliance, IT, Office, Business Development, HR en Marketing. Voor specifieke portefeuilles ben jij het aanspreekpunt en de initiatiefnemer; bij andere portefeuilles ligt het initiatief meer bij andere collega’s binnen Operations. Daarnaast neem je regelmatig taken over van de partners, waarbij je verantwoordelijkheden oppakt die door de directie worden gedelegeerd. Dit vraagt om een generalist met de capaciteit om de diepte in te gaan wanneer nodig, en om een resultaatgerichte mindset waarmee je bijdraagt aan de groei en ontwikkeling van de organisatie.
Zo krijg je niet alleen inzicht in de verschillende aspecten van de organisatie, maar kun je je ook verder ontwikkelen in de portefeuilles die je het meest aanspreken.
Functie-eisen
Jij bent een veelzijdige en breed inzetbare professional die naast Marketing, HR, en IT de hele financiële kant van de organisatie kan overzien en beheren. Je hebt een generalistische aanpak, maar kunt ook de diepte ingaan waar nodig. Met jouw helikopterview en resultaatgerichte mindset houd je moeiteloos overzicht over alle processen en ben je continu alert op verbeteringen. Je weet als geen ander je "eigen winkel te draaien" en neemt daarin veel initiatief als self-starter.
Je bent communicatief sterk, zowel verbaal als analytisch, en hebt geen moeite met het schakelen tussen verschillende systemen. Bovenal ben je een echte aanpakker en teamplayer die graag samenwerkt, maar ook zelfstandig verantwoordelijkheid neemt en initiatief toont waar dat nodig is.
Verder:
- Hbo/wo werk- en denkniveau;
- Kennis van/interesse in/affiniteit met bedrijfskundige processen;
- Ben je flexibel, proactief, kwaliteitsgericht
- Ben je communicatief sterk en beschik je over goede sociale vaardigheden.
Bedrijfsomschrijving
KWPS is een nichekantoor dat tot de Nederlandse top behoort en adviseert over uiteenlopende vraagstukken op het gebied van onder andere pensioen, arbeidsvoorwaarden, loon en complexe verzekeringsoplossingen. Het kantoor stelt haar cliënten (voornamelijk grote werkgevers en advocatenkantoren) in staat “in control” te zijn door diepgaande kennis te combineren met een praktische aanpak en actief bezig te zijn met risicomanagement.
Het team van KWPS bestaat uit ervaren fiscalisten, juristen, economen en econometristen. Er wordt zeer veel samengewerkt met advocatenkantoren, actief op het gebied van ondernemings- en arbeidsrecht. KWPS adviseert op basis van strikte onafhankelijkheid, valt onder de regels van de Nederlandse Orde van Belastingadviseurs en is in het bezit van AFM-vergunningen.