Eindhoven
Adviseur Werving & Selectie
Draag met jouw strategisch inzicht en verbindende aanpak bij aan maatschappelijke impact door organisaties te versterken met de juiste mensen op de juiste plek.
10.02.2025
- WO
- 5-10 jaar
- 10-15 jaar
- Vast
ADJ Talentmanagement B.V.
Functieomschrijving
Voor onze eigen organisatie ADJ zijn wij op zoek naar een ervaren adviseur met maatschappelijke betrokkenheid. Een ervaren professional die opvalt door een natuurlijke aanleg tot samenwerken én zelfredzaamheid. Professional die er niet voor terugdeinst regie te pakken in complexe selectieprocedures en organisatievraagstukken. Kortom: leuk, slim persoon met wat bagage, die de samenleving elke dag een beetje beter willen maken.
Herken je je in dit profiel? Dan komen we graag in contact!
Adviseur Werving & Selectie kantoor Eindhoven (24-40 uur)
Wat ga je doen?
Als ervaren adviseur bij ADJ verwerf en begeleid je wervings- en selectieprocedures. Je fungeert als sparringpartner voor opdrachtgevers met een complexe opgave om de juiste manager, directeur, bestuurder of toezichthouder voor de juiste plek te vinden. Daarbij bewaak je de balans tussen het zijn van 'trusted partner' en 'onafhankelijke adviseur', waarbij je streeft naar dienstverlening aan opdrachtgevers die duurzaam succesvol is.
Vraagstukken die zich voordoen bekijk en beluister je vanuit ons brede palet aan diensten: organisatieadvies, samenwerkingsvraagstukken, werving & selectie en talentontwikkeling. Het motiveert je om collega’s in te schakelen en de expertises die we in huis hebben aan elkaar te verbinden. Je bent een motor achter onze integrale dienstverlening.
Naar buiten toe fungeer je als ambassadeur voor ADJ, houd je jezelf op de hoogte van actuele ontwikkelingen in het vak en het publiek domein. Ook signaleer je kansen en acquireer je nieuwe opdrachten. Je breidt actief het ADJ-netwerk uit en draagt vanuit jouw kennis en ervaring bij aan de dienstverlening.
Binnen ADJ maak je onderdeel uit van een gemotiveerd team van circa 40 collega’s met diverse functies en achtergronden. Je draagt actief bij aan de verdere ontwikkeling van de organisatie en neemt deel aan kennis- en netwerkbijeenkomsten.
Herken je je in dit profiel? Dan komen we graag in contact!
Adviseur Werving & Selectie kantoor Eindhoven (24-40 uur)
Wat ga je doen?
Als ervaren adviseur bij ADJ verwerf en begeleid je wervings- en selectieprocedures. Je fungeert als sparringpartner voor opdrachtgevers met een complexe opgave om de juiste manager, directeur, bestuurder of toezichthouder voor de juiste plek te vinden. Daarbij bewaak je de balans tussen het zijn van 'trusted partner' en 'onafhankelijke adviseur', waarbij je streeft naar dienstverlening aan opdrachtgevers die duurzaam succesvol is.
Vraagstukken die zich voordoen bekijk en beluister je vanuit ons brede palet aan diensten: organisatieadvies, samenwerkingsvraagstukken, werving & selectie en talentontwikkeling. Het motiveert je om collega’s in te schakelen en de expertises die we in huis hebben aan elkaar te verbinden. Je bent een motor achter onze integrale dienstverlening.
Naar buiten toe fungeer je als ambassadeur voor ADJ, houd je jezelf op de hoogte van actuele ontwikkelingen in het vak en het publiek domein. Ook signaleer je kansen en acquireer je nieuwe opdrachten. Je breidt actief het ADJ-netwerk uit en draagt vanuit jouw kennis en ervaring bij aan de dienstverlening.
Binnen ADJ maak je onderdeel uit van een gemotiveerd team van circa 40 collega’s met diverse functies en achtergronden. Je draagt actief bij aan de verdere ontwikkeling van de organisatie en neemt deel aan kennis- en netwerkbijeenkomsten.
Functie-eisen
Wat breng je mee?
Als adviseur beschik je in elk geval over de volgende kennis en ervaring:
Daarnaast herken je jezelf in de volgende generieke ADJ-competenties: Klantgerichtheid, Resultaatgerichtheid, Initiatief, Samenwerken en Plannen en Organiseren.
En in de voor deze functie specifieke competenties: Inzicht, Vakgerichtheid, Sociabiliteit en Netwerken en Commercieel vermogen.
ADJ gelooft in de kracht van verschillende achtergronden en perspectieven. We zijn geïnteresseerd in jouw unieke talenten omdat we geloven dat we alleen daarmee verder kunnen bouwen aan een krachtige, wendbare organisatie. Met als doel: het verschil maken voor onze opdrachtgevers, bij de uitdagingen die ze ons toevertrouwen.
Waar kom je te werken?
Bij alles wat we doen, hebben we praktische doelen, maar ook een hoger doel: de samenleving iedere dag een beetje beter maken. We ondersteunen met onze dienstverlening maatschappelijke organisaties bij het realiseren van hun doelen, ambities en het bevorderen van een inclusieve cultuur waar verschillen elkaar versterken.
Door gerichte werving & selectie en medewerkers te ondersteunen bij hun talentontwikkeling, creëren we krachtige teams en wendbare organisaties. Zo werken we aan duurzaam succesvolle samenwerkingen en ondersteunen we organisaties bij innovatie en groei. Met verbinding als sleutelwoord.
ADJ is dé specialist in menselijk kapitaal. Dat zijn we voor onze klanten maar ook voor onszelf. Want bij ADJ staat professionele en persoonlijke groei van onze medewerkers centraal. Bij ADJ is er alle ruimte voor groei. We leiden ons eigen (jonge) talent op en maken dankbaar gebruik van hun actuele kennis, frisse vernieuwende inbreng en talent. Alle professionals binnen ADJ zijn bepalend voor het bereiken van onze doelen. Niemand is hetzelfde. Iedereen heeft kwaliteiten, talenten, drijfveren en verschillen in ervaring en interesses. Bij ADJ vinden wij het belangrijk dat iedere professional vanuit eigen kracht en drijfveren bijdraagt aan de doelstellingen en zich verder ontwikkelt.
Onze collega’s werken in wisselende (project) teams samen om met veel plezier de opdrachten bij onze klanten te vervullen. In de teams bundelen we krachten om te komen tot de beste resultaten en zorgen we voor diversiteit, sociale wisselwerking en complementaire skills.
Ons centrale kantoor is gevestigd in Utrecht en daarnaast hebben wij kantoren in Zwolle en Eindhoven. Na een inwerkperiode in Utrecht ga je aan de slag voor kantoor Eindhoven. Samen met Maurice, Bas, Marjolijn en Jarko heb je de ambitie om deze vestiging verder te laten groeien. Daarnaast ben je nog steeds af en toe in Utrecht te vinden voor een overleg met je collega-adviseurs of een binnendag met alle collega’s.
Wat biedt ADJ?
Voor deze functie biedt ADJ een aanstelling voor 12 maanden met de intentie het om te zetten naar onbepaalde tijd. Het betreft hier een functie van 24 tot 40 uur per week. Het aantal contracturen stemmen we graag af op jouw wensen.
Binnen ADJ gunnen we het elkaar om ervaring op te doen met verschillende opdrachten, leer je diverse organisaties van binnenuit kennen en ontmoet je mensen bij allerlei maatschappelijke organisaties. Er zijn regelmatig gezellige en informatieve bijeenkomsten waarbij je al je collega’s ontmoet. We organiseren ADJ Talks, zomerborrels en kerstdiners, lunchen vaak samen, breken de dag met een wandeling.
Wil je meer informatie of direct solliciteren?
Ben je geïnteresseerd, maar wil je nog wat meer informatie? Neem dan gerust contact op met Maurice Sluis of Maarten Aardoom. Een referentiecheck en diplomacheck maken deel uit van deze wervingsprocedure, evenals een TMA (Talent- en Motivatie Analyse). Solliciteren kan via het sollicitatieformulier op de website.
Jouw reactie, voorzien van motivatiebrief en cv, zien wij graag zo spoedig mogelijk en uiterlijk 1 maart 2025 tegemoet. Wij gaan gedurende de reactietermijn reeds in gesprek met kandidaten. De mogelijkheid bestaat daardoor dat de vacature eerder wordt gesloten.
Contactpersoon
Maurice Sluis | E-mailadres: maurice@adj.nl | Telefoonnummer: 06 34301730.

Als adviseur beschik je in elk geval over de volgende kennis en ervaring:
- Academisch werk- en -denkniveau aangevuld met ten minste vijf jaar relevante werkervaring.
- Ervaring als senior adviseur, manager of directeur in het publiek domein, een maatschappelijke organisatie of een vergelijkbaar organisatie als ADJ.
Daarnaast herken je jezelf in de volgende generieke ADJ-competenties: Klantgerichtheid, Resultaatgerichtheid, Initiatief, Samenwerken en Plannen en Organiseren.
En in de voor deze functie specifieke competenties: Inzicht, Vakgerichtheid, Sociabiliteit en Netwerken en Commercieel vermogen.
ADJ gelooft in de kracht van verschillende achtergronden en perspectieven. We zijn geïnteresseerd in jouw unieke talenten omdat we geloven dat we alleen daarmee verder kunnen bouwen aan een krachtige, wendbare organisatie. Met als doel: het verschil maken voor onze opdrachtgevers, bij de uitdagingen die ze ons toevertrouwen.
Waar kom je te werken?
Bij alles wat we doen, hebben we praktische doelen, maar ook een hoger doel: de samenleving iedere dag een beetje beter maken. We ondersteunen met onze dienstverlening maatschappelijke organisaties bij het realiseren van hun doelen, ambities en het bevorderen van een inclusieve cultuur waar verschillen elkaar versterken.
Door gerichte werving & selectie en medewerkers te ondersteunen bij hun talentontwikkeling, creëren we krachtige teams en wendbare organisaties. Zo werken we aan duurzaam succesvolle samenwerkingen en ondersteunen we organisaties bij innovatie en groei. Met verbinding als sleutelwoord.
ADJ is dé specialist in menselijk kapitaal. Dat zijn we voor onze klanten maar ook voor onszelf. Want bij ADJ staat professionele en persoonlijke groei van onze medewerkers centraal. Bij ADJ is er alle ruimte voor groei. We leiden ons eigen (jonge) talent op en maken dankbaar gebruik van hun actuele kennis, frisse vernieuwende inbreng en talent. Alle professionals binnen ADJ zijn bepalend voor het bereiken van onze doelen. Niemand is hetzelfde. Iedereen heeft kwaliteiten, talenten, drijfveren en verschillen in ervaring en interesses. Bij ADJ vinden wij het belangrijk dat iedere professional vanuit eigen kracht en drijfveren bijdraagt aan de doelstellingen en zich verder ontwikkelt.
Onze collega’s werken in wisselende (project) teams samen om met veel plezier de opdrachten bij onze klanten te vervullen. In de teams bundelen we krachten om te komen tot de beste resultaten en zorgen we voor diversiteit, sociale wisselwerking en complementaire skills.
Ons centrale kantoor is gevestigd in Utrecht en daarnaast hebben wij kantoren in Zwolle en Eindhoven. Na een inwerkperiode in Utrecht ga je aan de slag voor kantoor Eindhoven. Samen met Maurice, Bas, Marjolijn en Jarko heb je de ambitie om deze vestiging verder te laten groeien. Daarnaast ben je nog steeds af en toe in Utrecht te vinden voor een overleg met je collega-adviseurs of een binnendag met alle collega’s.
Wat biedt ADJ?
Voor deze functie biedt ADJ een aanstelling voor 12 maanden met de intentie het om te zetten naar onbepaalde tijd. Het betreft hier een functie van 24 tot 40 uur per week. Het aantal contracturen stemmen we graag af op jouw wensen.
- Salaris is afhankelijk van achtergrond en ervaring. Dit salaris wordt aangevuld met 8% vakantiegeld en 5% keuzebudget.
- Pensioenregeling.
- De thuisbasis is kantoor Eindhoven, maar bieden en verwachten daarin ook flexibiliteit. Verder heb je volop mogelijkheden om hybride te werken.
- De mogelijkheid om je werkweek flexibel in te delen. We vinden een goede balans tussen werk en privé namelijk belangrijk.
- 25 vakantiedagen o.b.v. fulltime.
- Volledige vergoeding voor je woon-werkverkeer en reiskosten als je met het OV reist of € 0,23 ct/km als je (deels) de auto pakt. Wij stimuleren het gebruik van OV!.
- Telefoonvergoeding.
- Laptop.
- Volop ruimte om jezelf zowel persoonlijk als professioneel te ontwikkelen.
Binnen ADJ gunnen we het elkaar om ervaring op te doen met verschillende opdrachten, leer je diverse organisaties van binnenuit kennen en ontmoet je mensen bij allerlei maatschappelijke organisaties. Er zijn regelmatig gezellige en informatieve bijeenkomsten waarbij je al je collega’s ontmoet. We organiseren ADJ Talks, zomerborrels en kerstdiners, lunchen vaak samen, breken de dag met een wandeling.
Wil je meer informatie of direct solliciteren?
Ben je geïnteresseerd, maar wil je nog wat meer informatie? Neem dan gerust contact op met Maurice Sluis of Maarten Aardoom. Een referentiecheck en diplomacheck maken deel uit van deze wervingsprocedure, evenals een TMA (Talent- en Motivatie Analyse). Solliciteren kan via het sollicitatieformulier op de website.
Jouw reactie, voorzien van motivatiebrief en cv, zien wij graag zo spoedig mogelijk en uiterlijk 1 maart 2025 tegemoet. Wij gaan gedurende de reactietermijn reeds in gesprek met kandidaten. De mogelijkheid bestaat daardoor dat de vacature eerder wordt gesloten.
Contactpersoon
Maurice Sluis | E-mailadres: maurice@adj.nl | Telefoonnummer: 06 34301730.
Salaris (Min-Max)
3500-5000
Gewenste uren (Min-Max)
32-36
